[email protected]

Όλα τα μηνύματα δρομολογούνται άμεσα στο αντίστοιχο τμήμα για διαχείριση

Η υπηρεσία της CloudCallCenter, στηρίζεται στην λογική συνδρομής ανά μήνα, ανά χρήστη. Με ένα μικρό αρχικό κόστος, ενεργοποιείται η πλατφόρμα για τον οργανισμό σας. Στο τέλος κάθε μήνα , υπολογίζεται το πλήθος των χρηστών που έλαβαν μέρος στις καμπάνιες σας και σας αποστέλλεται αντίστοιχο τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών . Η συνολική διαδικασία ενεργοποίησης / απενεργοποίησης είναι απολύτως αυτοματοποιημένη χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Το κόστος του κάθε χρήστη υπολογίζεται σύμφωνα με την πολυπλοκότητα των έργων σας και το συνολικό πλήθος των συμμετεχόντων

Όχι. Όλα μπορούν να εγκατασταθούν στο Cloud. Ακόμη και οι συσκευές του τηλεφώνου σας, μπορούν να βασίζονται σε εικονικό λογισμικό, χωρίς επιπλέον κόστος. Εάν θέλετε να συνεχίσετε με την υπηρεσία Cloud Call Center, στείλτε ένα ένα αίτημα και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.

Δεν χρειάζεστε καμία εφαρμογή τρίτων. Η πλατφόρμα μας έχει ήδη ενσωματωμένη εφαρμογή CRM που μπορεί να χειριστεί τη λογική της επιχείρησής σας και τις ανάγκες των αναφορών σας. Αν όμως έχετε ήδη CRM, μπορούμε να παρέχουμε πρόσθετες υπηρεσίες, ενοποίησης / διασύνδεσης.

Υποστηρίζουμε και συνεργαζόμαστε με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους στην Ελλάδα. Απλά μας ενημερώνεται με την επιλογής σας και ενεργοποιούμε την σύνδεση . Εάν δεν γνωρίζεται κάποιον πάροχο, μπορούμε να σας προτείνουμε εμείς , με τις πλέον οικονομικότερες τιμές της αγοράς

Σε μηναία βάση, ενημερωνόμαστε από όλους τους παρόχους στην Ελλάδα με τις εγγραφές του άρθρου 11 (optOUT) Καθημερινά και σε μη παραγωγικές στιγμές ελέγχονται οι λίστες επικοινωνίας και "μαρκάρονται" ως κλήσεις που δεν πρέπει να δρομολογηθούν. Δεν χρειάζεται δική σας παρέμβαση σε όλη την διαδικασία. Δεσμευόμαστε ότι η υπηρεσία θα λειτουργεί ομαλά και δεν θα ενοχληθούν πελάτες που βρίσκονται στις λίστες του άρθρου 11